La CUP Capgirem Nou Barris exigeix al Districte Nou Barris que celebri una audiència pública al febrer

El Districte de Nou Barris va suspendre dues vegades l’audiència pública de desembre, i no ha fet nova convocatòria.

La CUP Capgirem Nou Barris exigeix a la regidora de Districte, Janet Sanz, que no redueixi la participació al barri, i convoqui l’Audiència Pública anul·lada dues vegades al desembre, a inicis de febrer. En l’actualitat s’ha convocat una audiència pel 5 de març, quatre mesos desprès de l’ultima (24 d’octubre).

Aquesta situació resulta encara més greu quan la candidatura de la regidora, Barcelona en Comú, va fer bandera de la regeneració democràtica i de la participació ciutadana. L’actual govern, no només no ha impulsat instruments de participació on el veïnat pugui decidir de forma vinculant i efectiva sobre les polítiques municipals, si no que a més a Nou Barris s’ha saltat una convocatòria d’audiència pública, reduint a nomes 4 sessions durant 2017, la més baixa dels últims anys.

També cal afegir que el Plenari del Districte s’ha convocat pel 8 de març, una jornada de lluita feminista, i aquest dia la prioritat hauria de ser trobar-nos totes al carrer fent front al patriarcat, i no a la sala de plens de la seu del districte.

Per això la CUP Capgirem Nou Barris considera aquesta situació incomprensible i inadmissible, i reclama a la regidora Janet Sanz, així com a la Junta de Portaveus (on estan representats tots els partits que formen part del Plenari) una rectificació immediata.